Skip to main content

Waar, Wanneer, Waarom:

Het Grote FAQ Avontuur

Ben je verdwaald in het dichte bos van informatie? Geen nood! Onze FAQ-pagina is als een kompas dat je door de mysteries van akadeemi gidst. Hier vind je antwoorden op je vragen, verpakt in een mantel van humor en wijsheid. Laten we samen de jungle van nieuwsgierigheid doorkruisen!

Vraag maar Raak: De Ultieme Ontdekkingsreis door FAQ-land

Verdwaald in de jungle van informatie? Geen nood! Onze FAQ-pagina is jouw persoonlijke gids door het oerwoud van de meest brandende vragen. Van ‘Hoe schrijf ik mijn Kleine Held in voor een kamp?’ tot ‘Wat als mijn kleine avonturier een dagje ziek is?’, we hebben alle antwoorden opgestapeld zoals pannenkoeken op zondagochtend.

Dus trek je avonturiershoed aan, pak je vergrootglas, en laten we samen op ontdekkingstocht gaan. Wie weet welke schatten aan informatie je zult vinden!

Annulering & Terugbetaling

Kan ik het kamp nog annuleren

Geen zorgen, annuleren is eenvoudig. Stuur ons een e-mail naar info@akadeemi.be met je annulatieverzoek en de reden. Zo kunnen we je efficiënt en snel helpen. Houd er rekening mee dat we annulaties niet telefonisch verwerken; een e-mail is nodig voor een officiële annulatie. We zullen je aanvraag bekijken en snel reageren. Voor details over onze annulatievoorwaarden kun je terecht in het Huishoudelijk Reglement onderaan onze website.

Mijn kind is ziek:
Als je kind ziek is of een ongeval heeft, krijg je de kampkosten minus €5 administratiekosten terug. Stuur binnen een week na het kamp een doktersattest naar info@akadeemi.be of per post. Indien je kind enkele dagen van het kamp mist, ontvang je een terugbetaling voor de gemiste dagen minus €5 administratiekosten.

Andere reden:
Voor zomerkampen (juli en augustus) kun je tot en met 31 mei annuleren. Voor de overige kampen is annuleren mogelijk tot 2 weken voor aanvang. Laat ons dit per e-mail weten. We storten het betaalde bedrag, verminderd met 10%, terug op je rekening.

Uitzonderlijke situatie:
Is er sprake van een bijzondere situatie? Neem dan via e-mail contact met ons op om de situatie te bespreken.

Mijn kind wordt ziek op kamp, heb ik recht op een terugbetaling?

Als je kind ziek wordt of een ongeval heeft tijdens het kamp, kun je een terugbetaling krijgen van de kampkosten, verminderd met €5 administratiekosten. Om dit te regelen, stuur je binnen de week na afloop van het kamp een doktersattest per e-mail naar info@akadeemi.be of per post. Indien je kind enkele dagen van het kamp heeft gemist door ziekte, zullen de kosten voor die gemiste dagen minus €5 administratiekosten worden teruggestort.

Inschrijvingen & Betalingen

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol was?

Om de status van je betaling te controleren, ga naar de pagina ‘Mijn helden paspoort‘ en scroll je naar beneden. Houd er rekening mee dat het systeem enige tijd nodig heeft om je betaling te verwerken, dus wees niet ongerust als het niet onmiddellijk zichtbaar is. Geef het één à twee dagen.

Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen, is je bestelling in behandeling en is je plek veiliggesteld, dus geen zorgen dat iemand anders je plek inneemt.

Hoe boek ik een kamp voor een cliënt?

Dit proces is specifiek voor maatschappelijk werkers of begeleiders die cliënten inschrijven. Ouders mogen enkel kinderen uit hun eigen gezin inschrijven.

Volg de standaardprocedure en vul de gegevens van de ouders in voor de fiscale attesten. Voor nieuwe accounts of eerste inschrijvingen, maak eerst profielen aan voor de kinderen. Kies daarna voor elk kind het gewenste kamp of de dagen. Voeg eventuele UITPAS-nummers voor kansentarief toe in het opmerkingenveld van het winkelmandje. Kies vervolgens voor ‘Overschrijving’ en wij sturen een aangepast betaalverzoek per e-mail. De gemiddelde korting met UITPAS voor kansentarief bedraagt 80%.

Wil je mails ontvangen die naar dit account worden verstuurd? Laat het ons weten via info@akadeemi.be.

Hoe boek ik een kamp?

Het boeken van een kamp bij aKadeemi is zo gepiept via onze website. Je kunt gemakkelijk zoeken op leeftijd en locatie en direct zien welke kampen beschikbaar zijn. Is je gewenste kamp al vol? Dan wordt dit duidelijk aangegeven op de website. Voor een plekje op de reservelijst kun je ons mailen.

Nieuw bij aKadeemi? Maak eerst een account aan en vul het heldenpaspoort in met de info van jouw kleine held(en). Kies vervolgens het gewenste kamp, selecteer je held voor inschrijving, en kies de gewenste week of dagen. Voeg dit toe aan je winkelwagen, waar je nog meer kampen kunt toevoegen of meteen kunt afrekenen. Zo eenvoudig is het!

Hoe kan ik de stand van zaken van de inschrijving volgen?

Wil je weten hoe het staat met je inschrijving voor onze kampen? Ga naar ‘Mijn Helden Paspoort‘ op onze website. Daar kun je per held en kamp de status van je inschrijving controleren. Staat er ‘bevestigd’? Dan is je betaling succesvol verwerkt. Staat er ‘open’? Dan wachten we nog op je overschrijving.

Geen zorgen, je plekje is veilig. Als er iets niet klopt met de betaling, nemen wij contact met je op. Normaal hoef je na het betalen niets meer te doen; wij regelen de rest!

Hoe kan ik een kamp betalen?

Het betalen voor een kamp is een fluitje van een cent! Nadat je jouw kamp hebt gekozen op onze website, ga je naar je winkelmandje en kies je een betaalmethode. Je kunt kiezen uit Bancontact, Visa of een klassieke overschrijving. Volg gewoon de stappen die worden aangegeven.

Heb je een UITPAS voor kansentarief? Voer dan de nummers in bij de opmerkingen en kies voor overschrijving. Wij sturen je vervolgens een aangepast betaalverzoek per e-mail.

Je kunt de status van je betaling altijd checken op ‘Mijn Helden Paspoort‘. Mocht je voor overschrijving kiezen, dan heb je 14 dagen om te betalen voordat je plekje vrijkomt.

Tip: noteer de betaalgegevens direct na het boeken, zodat je ze altijd bij de hand hebt.

Hoe kan ik mijn kind inschrijven?

Nieuw bij ons? Maak dan eerst een account aan en vul het heldenpaspoort in met de info van je kind(eren). Selecteer vervolgens het gewenste kamp, kies je held en de data, en voeg dit toe aan je winkelwagen. Je kunt nu verder winkelen voor meer kampen of doorgaan naar de betaling. Zo simpel is het! 🌟

Wil je een nieuw kind toevoegen aan je profiel? Ga dan naar Mijn Heldenpaspoort en voeg op deze pagina je nieuwe kindgegevens. Vergeet zeker ook niet om zijn rijksregisternummer toe te voegen.

Hoe kan ik zien of er nog plaatsen beschikbaar zijn voor een kamp?

Zo lang er nog beschikbare plaatsen zijn voor het kamp, kunnen deze geboekt worden via de website op de pagina van het kamp.
Indien er geen plek meer is, kan je niet meer boeken en staat er VOLZET bij die week of dag.

LEGENDE

VRIJ = er zijn nog meer dan 5 plaatsen beschikbaar
VOLZET = het kamp is volzet, je kan je inschrijven op de wachtlijst door de leeftijd, naam en kamp door te geven via mail
AANTAL PLAATSEN = vanaf er 5 plaatsen of minder beschikbaar zijn, wordt het aantal plaatsen dat nog beschikbaar is weergegeven

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na de inschrijving?

Geen paniek! Check eerst even je spamfolder, want daar belanden onze mails soms. Vind je daar niks? Laat het ons dan even weten en we helpen je graag verder. Soms zijn die digitale postduiven een beetje eigenwijs! 📧🕊️

Krijg ik een fiscaal attest?

Een fiscaal attest helpt je om belastingvermindering te krijgen voor de uitgaven van je kinderopvang. Handig, toch? 📉👶

👉 Hoe krijg je het attest?
Check de voorwaarden op financien.belgium.be. Je kunt maximaal 45% van de kampprijs (max €15,70 per dag) terugkrijgen in 2024 voor de inkomsten van 2023.

👉 Wanneer is het beschikbaar?
Het attest is binnen 14 dagen na het kamp te downloaden via ‘Mijn helden paspoort‘ op onze site. Inloggen en downloaden maar! Hou er rekening mee dat dit in de zomer wat langer kan duren.

👉 Wat als je het attest niet ziet?
Zorg ervoor dat alle gegevens van ouder en kind correct zijn ingevuld in je account, inclusief rijksregisternummers. Is er iets mis? Update je gegevens en het attest verschijnt vanzelf.

👉 Belangrijk!
Zorg dat je gegevens vóór 31 december zijn bijgewerkt. Wijzigingen na deze datum kunnen niet meer worden doorgevoerd. Als alles klopt, sturen wij de attesten door naar de overheid voor automatische voorinvulling op je belastingaangifte. Zo niet, gebruik dan de PDF voor je aangifte.

👉 Attest op een andere naam?
Attesten worden gemaakt op naam van de inschrijver. Probleempje? Mail ons en we lossen het samen op! 💌

Zo, je bent helemaal klaar om te besparen op je belastingen met het fiscaal attest van aKadeemi! 🌟📝

Tot wanneer kan ik schrijven?

Wil je nog meedoen met een van onze superleuke kampen? Je kunt je tot de dag voor het kamp inschrijven! 📅🏃

👉 Maar let op: We sturen onze infomail een week voor het kamp. Schrijf je later in, dan mis je deze mail, maar geen nood! Neem gewoon contact met ons op tijdens onze openingsuren of stuur een mailtje, en we zorgen dat je alle info krijgt. Zo ben je toch helemaal voorbereid voor een fantastisch kampavontuur bij aKadeemi! 🌟📧

Wanneer moet ik het kamp betalen?

Het is sterk aanbevolen om je kamp direct te betalen om zeker te zijn van je plek. Als je kiest voor overschrijving, heb je 14 dagen de tijd om de betaling te verrichten. Na die periode komt je plek weer beschikbaar voor anderen. Vergeet niet om de betaalgegevens direct na het boeken te noteren of maak er een foto van.

Bij last-minute inschrijvingen (minder dan 14 dagen voor de start), vragen we je om het kamp onmiddellijk te betalen.

Heb je nog andere vragen of loop je tegen problemen aan? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

👉 Maar let op: Onze algemene voorwaarden zijn ook hier geldig. Indien we geen betaling ontvangen en geen annulatieverzoek hebben ontvangen zullen de kosten alsnog doorgetsuurd worden.

Wat als ik een fout gemaakt heb tijdens het inschrijven?

Wanneer je je hebt ingeschreven, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt op onze website. Na het inloggen, kun je onder ‘Mijn Heldenpaspoort‘ eenvoudig de gegevens van je helden of van jezelf aanpassen.

Als je per ongeluk een fout hebt gemaakt bij het plaatsen van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. We staan klaar om je te assisteren en het probleem op te lossen.

Wat heb ik nodig voor een terugbetaling van een ziekenfonds

Om een terugbetaling van je ziekenfonds aan te vragen, kun je het attest van deelname downloaden via je account. Ga naar ‘Mijn Heldenpaspoort’ en je vindt het onderaan naast je inschrijving voor het kamp.

Houd er rekening mee dat deze attesten pas beschikbaar zijn NA het einde van het kamp. Het kan tot twee weken duren en in de zomerperiode kan het zelfs tot eind september duren voordat alle attesten beschikbaar zijn.

Welke korting is er voor onze kampen?

We bieden een broer/zus korting van 10% aan als jouw kleine helden samen naar hetzelfde kamp komen en je hun inschrijvingen tegelijkertijd boekt. Deze korting wordt automatisch toegevoegd door ons systeem als dit van toepassing is. Let op, als je later een broer of zus inschrijft, vervalt deze korting.

Bovendien ontvangen al onze kleine helden een fiscaal attest en dit is beschikbaar enkele weken na afloop van het kamp via je account. Je kunt dit attest eenvoudig vinden onder ‘Mijn Helden Paspoort’ en je hoeft het niet zelf in te dienen bij de belastingdienst.

Daarnaast kun je het attest van deelname ook vinden onder ‘Mijn Helden Paspoort‘ en dit kan worden ingediend bij jouw ziekenfonds. De meeste mutualiteiten bieden jaarlijkse terugbetalingen voor vakantiekampen aan.

Werken jullie samen met UITpas?

Op sommige locaties is het mogelijk om een Uitpas kansentarief te krijgen. Kies bij uw bestelling voor betalen met overschrijving en vermeld het Uitpasnummer van uw kleine held(en) onder opmerkingen. We passen het tarief aan en sturen u een nieuw betaalverzoek.

De gemiddelde korting voor het kamp bedraagt 80%.

Kampinformatie – Activiteiten & programma’s

Kan ik mijn kind inschrijven voor enkelen dagen?

In de meeste gevallen is het mogelijk om je kind niet alleen voor een hele week, maar ook voor een paar dagen in te schrijven. Het hangt echter af van het specifieke kamp. Sommige kampen vereisen wel dat je kind de volledige week aanwezig is.

Kan mij kind wel volgen op kamp als hij/zij dagen mist?

Absoluut! Onze kampen draaien elke week om een specifiek thema, dat als leidraad dient gedurende de hele week. Om ervoor te zorgen dat kinderen die enkele dagen hebben gemist, nog steeds kunnen aansluiten, herhalen we dagelijks wat we in de voorgaande dagen hebben behandeld.

Bovendien is er voldoende begeleiding aanwezig op het kamp om ervoor te zorgen dat alle kinderen volledig betrokken blijven, ongeacht wanneer ze zich aansluiten.

Wanneer ontvang ik alle praktische informatie over het kamp?

Een week voor aanvang van het kamp ontvang je van ons een informatieve e-mail met daarin:

  • Gedetailleerde kampinformatie
  • Lijst van benodigdheden
  • Exacte locatie en tijden
  • Foto en naam van onze kampverantwoordelijke
  • Een link naar de kampfoto’s (alleen beschikbaar voor de ouders van ingeschreven kinderen)
  • Andere handige informatie

Als je de e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Als je hem daar ook niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Praktische informatie

Gaat het kamp door op een feestdag?

Nee, als er een officiële feestdag in de kampweek valt, is er geen kamp en kun je lekker uitslapen. De prijs van het kamp is hierop aangepast!

Hebben jullie een reserve lijst voor kampen die volzet zijn?

Ja, zeker! Als een kamp volgeboekt is, kun je je kind kosteloos op de wachtlijst plaatsen. Stuur gewoon een e-mail naar info@akadeemi.be en zodra er een plekje vrijkomt, laten we het je weten. Op dat moment ben je vrij om je kind alsnog in te schrijven voor het kamp.

Hoe groot zijn de groepen?

Onze kampen bestaan doorgaans uit maximaal 30 kinderen. Tijdens activiteiten worden ze opgedeeld, rekening houdend met vriendjes, familie en andere overwegingen. We zorgen altijd voor voldoende begeleiders, met minstens één kampverantwoordelijke. Afhankelijk van de locatie, het seizoen of het thema kunnen de groepen kleiner worden gehouden.

Hoe neem ik contact op met aKadeemi?

Je kunt ons dagelijks tussen 9u en 18u bereiken via e-mail op info@akadeemi.be. Heb je een dringende vraag? Aarzel dan niet om ons te bellen op 0487 31 25 58. We staan voor je klaar!

Is er voor en na opvang?

Onze kampen beginnen om 9u en eindigen om 16u. Op de meeste locaties bieden we gratis voor- en na-opvang aan tussen 8u en 18u. In Leopoldsburg loopt de na-opvang tot 17u. Er kunnen echter afwijkende uren zijn voor bepaalde kampen, vooral als ze op een andere locatie plaatsvinden.

Voor de exacte tijden, raadpleeg de extra informatie onderaan de pagina van het specifieke kamp. Je vindt ook de juiste uren in de informatiemail die je ontvangt.

Kan mijn kind een dutje doen op kamp?

Op sommige locaties is het mogelijk om je kind even rust te gunnen met een dutje, maar dit is niet op alle locaties beschikbaar. Je hebt ook de optie om je kind slechts voor enkele dagen in te schrijven, zodat hij/zij voldoende rust kan krijgen. Je kunt je kind ook eerder dan 16u ophalen of halve dagen laten deelnemen (zonder extra kosten). Zorg er wel voor dat je dit altijd vooraf afstemt met de kampverantwoordelijke.

In Mechelen, in Villa Zonnebloem, hebben we een speciale ruimte voor kinderen die behoefte hebben aan een dutje. We proberen vermoeide kinderen rust te geven door hen op een turnmatje of bedje te laten rusten, maar we kunnen niet altijd garanderen dat er een aparte ruimte beschikbaar is.

Als je kind behoefte heeft aan een dutje, geef dit dan vooraf aan bij de opmerkingen (onderaan in de winkelwagen) of meld het bij de kampverantwoordelijke op de dag van het kamp. Als je nog vragen hebt, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Kunnen vriendjes samenzitten?

Natuurlijk! Helden die zich inschrijven voor hetzelfde kamp zitten altijd samen bij de start van het kamp, tijdens vrije speelmomenten, bij de maaltijden en aan het einde van de dag. Tijdens de activiteiten worden ze soms op basis van leeftijd opgesplitst, maar we houden altijd rekening met vriendjes, broertjes en zusjes. Kinderen kunnen dit zelf aangeven, maar als ouder kun je ook een opmerking toevoegen in je winkelmandje bij het afrekenen of dit vermelden bij het afzetten op de dag van het kamp.

Vanaf en tot welke leeftijd kan ik deelnemen?

Onze kampen voor mini helden (MH) zijn toegankelijk voor kinderen vanaf 2,5 jaar oud, op voorwaarde dat jouw kleuter zindelijk is (ongelukjes kunnen voorkomen) en al ervaring heeft met groepsopvang, zoals in een kinderdagverblijf. Dit doen we om ervoor te zorgen dat ons team de juiste ondersteuning kan bieden. Kinderen tot en met 12 jaar kunnen deelnemen aan onze kampen.

Kinderen met beperkingen die ouder zijn dan 12 jaar, maar mentaal niet hun werkelijke leeftijd weerspiegelen, kunnen ook deelnemen. Voor deze gevallen raden we aan om eerst contact met ons op te nemen.

Om het overzicht te geven:

  • Mini helden (MH): Kinderen van 2,5 jaar tot 7 jaar.
  • Kleine helden (KH): Kinderen van 6 jaar tot 12 jaar.
  • Kinderen van 6 en 7 jaar kunnen dus deelnemen aan zowel MH als KH kampen. Afhankelijk van het kind kun je beslissen of je ze beter inschrijft bij de oudere groep of de jongere groep.

Waar kan ik het deelnamebewijs voor het ziekenfonds terugvinden?

Je kunt ongeveer €5 per kampdag terugkrijgen via je ziekenfonds.

Uiterlijk 14 dagen na het kamp kun je dit deelnamebewijs vinden in je account onder ‘Mijn Heldenpaspoort‘. Je kunt dit bewijs gebruiken om een terugbetaling aan te vragen bij je ziekenfonds of werkgever en jaarlijks een deel terugkrijgen.

Houd er rekening mee dat tijdens de zomerperiode de verwerking van aanwezigheden vertraging kan oplopen omdat we ons volop richten op het soepel verlopen van de kampen. Hierdoor kan het tot de laatste week van september duren voordat je de bewijzen daadwerkelijk in je Heldenpaspoort kunt vinden.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Je kunt de algemene voorwaarden bekijken via deze link. Voordat je een vakantie boekt, dien je eerst de algemene voorwaarden en privacyverklaring te accepteren.

Wat gebeurt er met verloren voorwerpen?

Verloren voorwerpen worden gedurende ons verblijf op de locatie bewaard en kunnen worden opgehaald bij de kampverantwoordelijke. Na afloop van de kampperiode worden alle overgebleven spullen verzameld op ons hoofdkantoor en daar gedurende één maand bewaard. Als de voorwerpen niet binnen die periode worden opgehaald, krijgen ze een tweede kans.

Wat neem ik mee op kamp?

  • Een herbruikbare drinkfles
  • Lunch
  • Fruit
  • Koek
  • Reservekleding (verplicht voor kleuters, en voldoende kleding voor de jongsten)

Soms vragen we voor knutselactiviteiten om kosteloos materiaal mee te nemen. Check hiervoor de infomail een week voor het kamp.
Regenkleding en een hoofddeksel, afhankelijk van het weer
Voor gevoelige huidjes kun je ook je eigen zonnecrème meenemen
Laat waardevolle spullen thuis! aKadeemi is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal.

Wat zijn de uren van het kamp?

Onze kampen beginnen om 9u en eindigen om 16u. We bieden echter voor- en na-opvang aan van 8u tot 18u, zonder extra kosten. Houd er rekening mee dat deze lange dagen kunnen zijn voor jonge kinderen, dus let goed op hun energieniveau gedurende de week.

Veiligheid & Toezicht

Kunnen kinderen met een beperking of speciale noden ook mee op kamp?

Absoluut, we staan altijd open om kinderen met een beperking de kans te geven om deel te nemen aan onze kampen. We bespreken graag samen met jou de mogelijkheden. Het team wordt altijd vooraf geïnformeerd, maar voel je vrij om ook de kampverantwoordelijke op locatie aan te spreken voor eventuele aanvullende vragen of zorgen.

Wie begeleidt mijn kinderen op kamp?

Elk kamp wordt geleid door een team dat bestaat uit een kampverantwoordelijke en ongeveer vier animatoren. Het aantal animatoren kan variëren afhankelijk van de groepsgrootte, de leeftijden van de kinderen en het thema van het kamp. Dit lokale team krijgt ondersteuning van het aKadeemi-team, meestal op afstand. Onze kampverantwoordelijke beschikt over een pedagogische achtergrond en/of heeft ruime ervaring in het begeleiden van onze kampen.

Wij geloven in het samenstellen van een team dat bestaat uit zowel ervaren als minder ervaren mensen, waardoor animatoren vanaf 16 jaar de kans krijgen om ervaring op te doen. We moedigen onze animatoren aan om het animatorcertificaat te behalen en relevante cursussen te volgen.

Wie kan als animator op kamp staan?

Iedereen kan zich kandidaat stellen om als animator op kamp te gaan, zodra je 16 jaar wordt. Het is niet verplicht om een animatorcertificaat te hebben, maar we raden het ten zeerste aan en helpen je om dit te behalen. We plaatsen je in een team met animatoren die al ervaring hebben, en de kampverantwoordelijke van het kamp zal je begeleiden en waardevolle feedback geven. Onze kampverantwoordelijken hebben doorgaans ruime ervaring en vaak ook een pedagogische achtergrond, dus ze weten precies wat te doen. Ons team staat altijd klaar om je te ondersteunen waar nodig.

Wie is de vertrouwenspersoon (API) en hoe kan ik hem bereiken?

Bij aKadeemi streven we naar een veilige, inclusieve en respectvolle omgeving voor alle deelnemers, medewerkers, vrijwilligers en partners.

Onze vertrouwenspersoon of Aanspreekpunt Integriteit (API) is Nathalie Van Asch. Je kan haar contacteren in geval van ongepast of grensoverschrijdend gedrag.

Mail: api@akadeemi.be
GSM: +32 487312558

Verzekering & Gezondheid

Is mijn kleine held verzekerd tijdens het kamp?

Ja, al onze deelnemers zijn verzekerd voor lichamelijke ongevallen die zich tijdens het kamp voordoen. In het geval dat oudere kinderen opzettelijk schade toebrengen, zowel fysiek als materieel, worden de ouders/voogd van dat kind aansprakelijk gesteld. In zo’n situatie kan de familiale verzekering van het gezin worden aangesproken.

Kunnen kinderen met allergie mee?

Absoluut! We doen ons best om ervoor te zorgen dat alle kinderen kunnen deelnemen aan het kamp. Geef allergieën altijd duidelijk van tevoren door, zodat we hier rekening mee kunnen houden.